NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مثير البوم اندر ايدج بصدر نار

حبيبتي لسة صغيرة جدا ، البنت قمر لكن من صغري مش بحب أكون مع السن ده ، أقل من نصف العشرينيات مفيش كاريزما ولا إحساس ولا علاقة حقيقية أصلا.

• انا معترض
التفاعلات: First masr
حبيبتي لسة صغيرة جدا ، البنت قمر لكن من صغري مش بحب أكون مع السن ده ، أقل من نصف العشرينيات مفيش كاريزما ولا إحساس ولا علاقة حقيقية أصلا.
دا كان زمان .. دلوقتي اي بت كسرت ال 16 شرموطة بالكلام ... ولولا انها قاصر كان المفروض تتفتح ... لكن بنستنى لغاية ما تجيب السن، وبعد كده بتشوف تحتيك مرة خبرة كأنها بقالها سنين بتتناك

دا كان زمان .. دلوقتي اي بت كسرت ال 16 شرموطة بالكلام ... ولولا انها قاصر كان المفروض تتفتح ... لكن بنستنى لغاية ما تجيب السن، وبعد كده بتشوف تحتيك مرة خبرة كأنها بقالها سنين بتتناك
عندك حق ولله

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندك حق ولله
حكايات لا تنتهي ... تحس انك بتتربى من جديد وانت بتتعامل مع الجيل دا ... بس صراحة شاطرين هو دا الصح

حكايات لا تنتهي ... تحس انك بتتربى من جديد وانت بتتعامل مع الجيل دا ... بس صراحة شاطرين هو دا الصح
سطرين وهايجين اوووي

• بيضحكني
صدرها مهري رضاعة الشرموطة

تسلم ايدك على المجهود الرائع 🌹🌹🌹

شخصك ورأيك يحترموا لكن مش عارف ليه أنا مش شايف ده رغم أني بمجتمع منفتح جدا بالنسبة لأغلبية مصر والأوروبيات برضه بالسن ده بشوفهم بنفس الصورة ، مش شرط أن البنت جربت الجنس أنها تعجبني أو أقيمها بصورة معينة والصراحة أنا من صغري لليوم بفضل جيل الثمانينيات (جيلي) وبعده السبعينيات معرفش ليه حتي إذا عرفت بنت اليوم جيل آخر التسعينيات مثلا لازم تكون نفس روح وستايل وشكل الجيلين دول مصرية أو أجنبية ، الموضوع مش موضوع السن القانوني فلو بيعجبني مش ههتم لكن نفسيا مش برتاح لده أبدا ، تحياتي لك.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%